Merhaba kızlar bugün tomografi çektirmek zorunda kaldım bebeğimi emziremiyorum suan ama çok huysuzlaniyor surekli mizmiz ağlıyor emmek istiyor. mamayi hiç kabul etmiyor biberondan zaten tiksiniyor. Ne yapicam bilmiyorum. sonra emzirmeyi bırakır mı ki diye de tedirginim bazıları 24 saat diyor bazıları 2 3 gün diyor bende 24 saat sonra sanki içim rahat etmez diyorum. Iyi bisiler duyup rahatlamaya ihtiyacım var