Bizde daha önce denedik alamadılar bi türlü. Belki 10 defa uğraştılar el üstleri, bilekler🥺bi türlü çıkmadı kan. Biraz sakinleştirip bacaklarını deneyelim dediler biz istemeyip çıktık hastaneden. Şu an 8 aylık bilmiyorum ilerde napıcaz. Onlara yapılan minicik işlem benim içimi parçalıyor 😞