busra2332 İzmit körfezde var ama sana uzak ben İst doğum yaptım bebeğimin göbek bağı düştü ama et parçası kaldı özel bı hastanede yaktirdik. Geçmedi İzmit’e evime geldim İzmit’te körfezde Marmara Hastanesi’ne gittim orda çocuk cerrahisine gorunduk baktı göbeğine dedi yakilmaya bile gerek yoktu. Krem yazdi 1 günde geçti. Yani demem o ki her doktora güvenilmiyor maalesef. .