Merhaba, arkadaşlar. Oğlum 22 aylık aşırı hareketli bir çocuk. Oyuncaklarıyla neredeyse hiç vakit geçirmiyor gelişim ayına göre tüm oyuncakları alıyordum artık bıraktım etkinlik hazırlıyorum yüzüne bile bakmaz oyuncaklarını atıyor hala ağzına sokuyor zarar vermeye çalışıyor kitaplarını yırtıyor. Yemek yedirmek işkence zaten bazen oturup ağlıyorum. Bu ara beni ısırmaya başladı, tv izletmiyorum telefon vermiyorum ara ara izlediğinde 15 20 dk geçmez oda tükendiğim için mecbur veriyorum çünkü sabrım kalmadı sürekli telefonumu almak istiyor yeni doğum yaptım 2 aylık bebeğim var. Napcağımı bilmiyorum ergoterapiste götürmeyi düşünüyorum benimle aynı durumu yaşaayan var mı neler yaptınız? Lütfen yardım edin