Merhabalar biz Gaziantep’te yaşıyoruz ama biliyorsunuz ki büyük bir felaket oldu bizde kendimizi kurtardık çok şükür 🙏🏻 Allah hiç kimseye yaşatmasın böyle birşeyi çok zor 😔ben bebeğimle birlikte ailemin yanına geldim bebeğim 3 gün sonra 7 aylık olacak ama malum herşeyimiz evde kaldı uyku ve yeme düzeni de bozuldu tabi 😔 bebeğime neler yedirebilirim? Bebe bisküvisi yedirebilir miyim ve nasıl yedirmeliyim bilginiz varsa yazın lütfen. Bebeğim suyu da pek içmiyor kaşıkla veriyorum ama nasıl alıştırmam gerek? Şimdiden teşekkür ederim..