Adenmoms68 sadece parol verdiyse o doktorun yakasına yapışın. Antibiyotiksiz olur mu yahu. Parol da içilir de tek başına napsın. Günde 4kez parol, tam hatırlamıyorum ama 2-3 kez antibiyotik,ayrıca demir ilacı içilmesi gerek. Bence yarın bi doktorunuzla görüşün. He ama şöyle bir şey var buradaki arkadaşların dediği gibi ilaçlar da kullansan bi 10günü bulur ayaklanman. Biliyorum imkansız gibi geliyor, sende farklı bir sorun olduğunu bile düşünüyor olabilirsin ama geçecek hepimize öyle geldi zamanında. Fakat o dikişten kan gelme olayını falan doktorunla görüş mutlaka. Tez zamanda iyileşmen dileğiyle 🌸