bebeğim koltuktan yuvarlandi kafasini carpmadi fakat doktor yine de tomografi cekilmesi gerektigini soyledi. İlaçsiz tomografi cekildi. Herhangi bir zarari var midir? Yaninda bir tek ben bulunduğumdan 6 saat sonra emzirebilecegim soylendi ve ilk sutu sağmam gerekiyormuş ne kadar sağmam lazım bilen var mı ?