Busebulut merhabalar yenidoğan olduğu için oda adapte olmaya çalışıyor o yüzden bu düzensiz uykular gaz problemi herşey çok normal ve her bebek bu sorunu yaşıyor az ya da çok bebeğiniz çok mu gazlı eğer gaz sancısı çekmiyorsa her emmeden sonra gaz çıkarmayın bakın zorlanıyorsa zaten destek verirsiniz ,yanınıza almak için çok erken çünkü lohusa döneminde uyku tahmin ettiğiniz üzere çok tatlı ve aniden gelebilir emzirken ben oturur pozisyonda uyuduğumu bilirim 🐣şuan bebeğim üç aylık gündüz yanıma artık alıyorum ama yarı uykulu oluyorum dikkat etmek lazım