iyi akşamlar kızlar eşim Huawei watch GT 3 pro seramik Kordon akıllı saat almıştı (markayı yazmamın nedeni aynı markayla sorun yaşayıp çözüme kavuşturmus olan biri vardır belki diye ) iki yıl da kaskosu olan bir ürün daha yeni kordon kırıldı kasko ile görüştüğümuz zaman bulunmayan bir parçaysa ürünün yüzde 70 ücreti iade edilir diyor saatçilere de sorduk onların yapabileceği birşey değil. Şikayet var a yazdım ama marka ile ilgili bu tarz çok fazla şikayet olduğunu gördüm. Nasıl bir yol izleyebilirim var mı bu tarz bir sıkıntı yaşayan ?kordon ücretine baktım sitesinden 5000 diyor resmen bi parça kırık için saati çöpe çıkardılar 🥲