User Öğretmenim, haftaya pazartesi iş başı yapmam gerekiyor, ücretli iznim bitiyor pazar günü Sorum şu, ben cumadan hastaneye gidip rapor alsam bir haftalık olur mu? Yani ücretli izindeyken rapor alınır mı? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim