Merhaba bizimde 2 aylık bebeğimiz 3 gün günde 1 kere kaka yaptı sadece normalde 4-5 kere yapıyordu doktor idrar tahlili istedi bişey çıkmadı siz mama kullaniyormusunuz bilmiyorum ama biz mama kullanıyoruz mamayı değiştirin mama yapmıştır dedi ki ben ilk sanmadım mamadan olucagini çünkü mamaya başlayalı yeni olmamıştı ama gerçekten mamayı degistirdigim günün akşamı rahatlamaya başladı ve eski düzenine geri döndü sizde mama kullanıyorsanız değiştirebilirsiniz bide gaz damlaları da kaka yapmasını tetikliyor ben sub simplex kullanıyorum tavsiye ederim geçmiş olsun bebişe