Kızlar 2 aylık bebeğim var bugün psikoloğa gittim kaygı bozukluğundan dolayı misol diye bir
İlaç verdi süte geçmez merak etme kullanabilirsin dedi ama içeriğini okuduğumda gerekli olmadıkça kullanılmamalıdır yazıyor çok kararsız kaldım hiç
Kullanmasam mi acaba ya da emzirirken kullanan var mi acaba