Duygu29 bizde 3 aylıkken yaptırdık. Dikkat etmeniz gereken tek şey doktorun söyledikleri olsun 😌 çünkü herkes başka birşey öneriyor. Bana mesela çevredekiler dikişli olduğu halde geri çektir yapışmasın pipisi dediler yapamadım iyi ki de yapmamışım. Doktora söylediğimde delirdin mi dikişleri açılır demişti. Ama herkes ille yap diyordu. Sormak Unutuluyor mutlaka o telaşla ama çıkmadan bakımını nasıl yapmanız gerektiğini mutlaka doktorunuza sorun