Berna61 Kızlar ben sezeryan doğum yaptım 40 gün kanama gördüm falan son 15 gün az oldu kanamam şimdi de adet oldum ilk altı gün yoğun değildi ama dört gündür çok yoğun adet görüyorum bilgisi olan var mı ?
GulerY Merhaba ben de sezaryen doğumun 62. Gününde adet oldum çok yoğundu gece 3 kez üstümü değiştirdiğimi hatırlıyorum . Bi 15 gün sonra tekrar oldum o da çok yoğundu Sonra düzene girdi . Hamilelik öncesine döndü
Kubrakyrk Ben doğum yapalı 4ay oldu hemen adet gördüm zaten hala ilk 3 günüm çok fena be uzadı 8-9 gün adet görüyorum ve 20günde bi oluyorum :(