Yagmurrrtt ben Yoykonun park beşiğini kullanıyorum çok memnunum anne yanı kullanılabiliyor. Bel fıtığı olduğu için çok eğilemiyorum kenarını indirip koyuyorum bebeği sonra kaldırıyorum. Annemlere kaynanamlara giderken götürüyorum çocuk rahat ediyor ama çantaya koyunca ağır ve orta boy valizden uzunluk olarak daha uzun. Ama hızlı trende bagaj bölmesine koyup seyahat ettim bir kere