Trakonya45 bizde 21 günlüğz aynı şekilde bnde mamaya basladm ilk zamnlar aptamil kllaniyodk gaz sorunu olunca degistrdm Sma aldık iyi olduğunu düşünerek 1 hfta kadr kllndk Sadece bebeğim kakasini yapamadı o mama yuzundn snra hippe geçtik 2 gndr onu kullanıyorz memnunm smdilk inşallah öylede devam eder ama fiyat farkı cok yok sanırım aralarinda