Sareci54 Lohusayım ne yemek yapıcam ne yicem bilmiyorum hergün çorba yapıp yemekten sıkıldım herşey gaz yapıyor ne yicem ne yemek yapıcam?
goldumsu Sareci54 yemeklere kimyon koy istediklerini yiyebilirsin kendini kısıtlama bu kadar. Bebeğim çok gazlıydı gaz damlası kullanmama rağmen. Ben yinede herşeyi yedim kimyonu ihmal etmeden
themostcoolbaby Sareci54 ay canın ne istiyorsa onu ye güzel anne 🥰🥰 gaz meselesi bebekle alâkalı. Ne kadar dikkat etsen de olacağı varsa oluyor. Ne yersen ye olmayacaksa olmuyor. 🤗 Sağlıksız, aşırı şekerli, paket gıdalardan uzak dur sadece, sevgiyle büyüyün 🥰🥰
zzeynepsaree Sareci54 Bende yemedim 1 buçuk ay sonra çok zor oldu toparlanmam kizim aşiri gazlıydı banada ye dediler ama öyle kivranarak görmektense sadece 1 buçuk ay dikkat ettim sonra yavaş yavaş yedim hala kuru fasulye nohut yemiyorum 3 aylık artık kendi gazını çikartıyor şimdi onları yicem😁
Cemrenannesi Sareci54 Bende lohusayken herşeyi yedim yemesem de gaz var yesem de gaz var aç mı kalalım zaten emzirirken acıkıyoruz ye gitsinn
Esra_58 Sareci54 vlla ben fasulye hariç herşey yedim annem sen ye ki bebegede süt olsun diye yedirdi vlla sende ye kuzm
Eminos Sareci54 gaz olayina dikkat edip herseyi yiyin burda okuyorum bebegim gazliydi herseyi edim kimyon attim gaz damlsi kullandik filan diye once kendin dikkat edeceksin herseyi yiyip de bebegin sancilanmaktansa bi müddet dikkat etmek en guzeli