Gizemkrl Tontis_annesii ne yaptysam ne yedıysem asla artmadı gitti hatta bu deprem olaylarımda bende pes ettım artık direk mamaya gecıs yaptım
Asyaveannesi04 Tontis_annesii bol su, yeşillik, tahin helvası, bulgur pilavı ve uyku yanında bestlak damla ve ı mom latte kullanıyorum ben 13.5 aylık hala emziriyorum sağım yapıyorum