Kızlar 6gunluğuz daha bebegim emerken kaka yapiyor ve aşırı cok gaz çıkarıyor bez yetiştiremiyoruz resmen doktor normal dedi bagirsaklari duzene girmeye calişiyormuş ama yinede tedirgin oldum birde aşırı ac hep emek istiyor bazen doymuyor 30 40 dakika emziriyorum sonunda mama vermek zorunda kalıyorum çünkü doymadan asla uyumuyor