Merhaba biz de sabah 10.5 gibi yaptırdık atak haftasında olduğu icin zaten mızmız ve uyumuyordu çok zorlanıyordum bugün iyice huzursuzlandı aşıdan sonra 3.4 saat iyiydi aslında sonra hep ağladı hiçbiryürlü uyutamadım uyuyunca ağlayarak 5 dk sonra geri uyandı ateş olmadı sadece onu da kontrol ediyorum sürekli çok ağlayıp bacaklarını çok çekince 1 çay kaşığı calpol verdim huzursuzluğu devam etti tabi verince böyle vermesem ne olurdu onu da bilemiyorum 😅😅