Pakize1 Selam kızlar. Doğum yapalı 3 ay oluyor. Selülit ve çatlaklarım var malesef ki. Aranızda bunun için krem , jel tarzı biseyler kullanan varmı. Bana öneriniz nedir. En kısa sonucu ne zaman alabilirim Hangi kremi yada ne yapmamı tavsiye ediyosunuz
goldumsu Pakize1 eda taşpınar at kılını aldım. Aşırı memnuniyet var birde krauterhof krem aldım. 8 ay oldu hala kullanmaya başlamadım ama yorumlara göre aldım bende.