Herkese merhaba bende 5 günlük taze anneyim buraya yeni geçtim bebişim emiyor beni ama gögüslerim aşırı sert dolu emziriyorum ama yine aynı gögüslerim gergin olduğundan meme ucum bile gitti çok zor tutuyor manuel pompa ile sağım yapıyorum ama rahatlatmıyor beni mastit olmaktan korkuyorum belkide olmuşumdur bu gögüsler hep böyle mi olacak normal mi hamilelikte bebekten uyuyamıyordum şimdi gögüslerden elektrikli pompa mı alsaydım o daha mı iyi boşaltır lütfen yardım