Ilkannelik Kızım 16 aylık haliyle düşüp kalkıyor maalesef :( bugün yüzünü dizime vurdu hemen bere oldu ağzıyla burun arasındaki boşluk şişti bunu önlemek için acısını izi geçiren bir krem falan var mı
Nononame Sadece sislik morarma falan varsa biraz soguk kompres, buz falan uygulayın yeterli olur heralde. Bir de trendyolda görmüştüm stick şeklinde krem gibi şeyler var ufak tefek yaralarda işe yarıyor diyor anneler ama kendim kullanmadım bilemiyorum.