Sevilayatlas İyi akşamlar sevilay hanım. Ben doktor ile görüştüm yoğun kimyasal ile saç boyamayı önermeyi açıcı vs. Normal saç boyası ile dip boya yaptırdım bir sorun olmadı. Hamilelikte de son aylar da 2 sefer boyatmıştım. Amonyaksız içerikli boyaların zararı olmuyormuş. Yine de kimse net bir şey bilmiyor tabi bu benim deneyimim 🤷🏼♀️