Merhaba kızlar , kızım 9 ay 20 günlük son zamanlarda aşırı aşırı huysuz mızmız hiç bseyden memnun kalmıyor herşeye ağlıyor çok asabi sinirli tükendim yoruldun gecicekmi bu hep böylemi kalıcak. 6 tane dişimiz vardı dün farkettm 7. De patlamış çıkmıs ondan mı diyorum ama patladı rahatlaması lazmm değil mi yoksa başka damı gelck acaba yoksa huyu suyumu değişti cocugn. Bir de daha emekleme yürüme yok kucakta bile durmuyor ağlıyor atıyor kendini bizleri itiyor yürümek mi istiyor acaba ona bile sinir yapıyor o öyle olunca hiç keyfim kalmıyor benim de