Tugcedemirr ağır hasarlı denmesini istememek yerine hasar almamasını istemek dilemek daha mantıklı gibi. Yani ilk fotoğrafta ev o kadar kötü görünüyor ki, eve hasarsız bile dense ben girip içinde oturmaya korkarım cesaret edemem Yani o kadar büyük depremler yaşandı hala yaşanmaya devam ediyor tabi ki kimse evinden olmak evini kaybetmek istemez Allah çok büyük yardımcınız olsun fakat bi yerde de cana geleceğine mala gelsin diyor insan yani