Kızlar bebeğim 7 ay 15 günlük. Biz. Alerjik bebek olduğumuz için doktor tabsiyesi ile 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık. Çocuğum o kadar iştahlı bir bebekti ki. Ta ki 7. Aya kadar. Şimdi kaşık görünce ağzını açmıyor. Dişleri de yok. Tane tane biseyleri elle verince yemek istiyor ama o da belirli bir yere kadar. Kaşık görünce resmen kafayı yiyor. Ağzını kafasını bir rahat tutmuyor. Sizce neden? Diş belirtisi de yok. Neden reddediyor olabilir ne yapmam gerekiyor. Eline krep falan veriyorum yapıp ama bir yere dek yiyor. (Amacı doymasi değil biliyorum ama ağzına gram bişey almıyor)