Tontis_annesii Oğlum çok nadir ismini seslenince bakıyor ama sanki sesimize bakıyor gibime geliyor göz teması gayet iyi seslere hemen tepki veriyor eğer örümcekteyse gel yiğit diyorum hemen geliyor kucaklamak için gel diyince ellerini açıyor ama ismini daha öğrenmedi sanki çok nadir bakar biraz taktım 😕
Ali_asaf_10 Tontis_annesii şimdiye kadar çok ismiyle hitap etmediniz mi acaba başka türlü mü seslendiniz
Mlk026 Tontis_annesii erken daha 8. Ayda bakmaya başlar ki sizin bebeğiniz bakıyormuş her zaman bakmaması normal sürekli yeni şeyler keşfediyorlar ilgileri dağılabilir.
Tekins Daha cok minik , endiselenmeyin. Biliyordur ismini. Benimki de 7 aylik orumcek almadim bile, sizinki de onu kullanabiliyor ne guzel :))
Tontis_annesii Tekins ne bileyim sürekli ismiyle hitap ediyor 5 diyorsak 2 bakıyor ondan biraz taktım
berkuss Tontis_annesii merhabalar bebeginiz ismine bakmaya basladi mi acaba benim oglum 5 ay 11 gunluk ismine bazen bakiyo bazen bakmiuorfa cok endiselendim
Tekins Ben hem ismiyle hem sevgi sozcukleriyle o an aklima ne gelirse onu soyluyorum. Bazilarina bakiyo bazilarina bakmiyo 🤣