Oğlum 17 günlük gaz sancımız olduğu için mestil almıştım onu verince uyukluyor sürekli etmiyor da sancısı var halinden belli geceleri belli bir vakitten sonra en uzun yarım saat olacak şekilde uyuyup uyanıyor 2 dk emmiyor sonra tekrar uyuyup kalıyor göğsümü de almıyoru bu öğleye kadar böyle devam ediyor öğleden sonra da sürekli uyuyorçok az emiyor beni gözlerini bile açamıyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 3 gündür böyle yarın mestil vermiyeceğim birde öyle deniyeceğim çevreme sorunca 40 çocuk hergün huy öğreniyor diyorlar yarınki duruma göre doktora götürmeyi planlıyorum sürekli ağlayarak uyanıyor bir yeri ağrıyor belli hiç değilse doktor gözlemin de oluruz