Merhaba geçmiş olsun.kizim da 4 ay civarı kontrolde fark edildi krem ile açıldı.bir süre sonra tekrar kapandı.3 kere kapandı kremle açtık.en son maalesef açılmadı.cerraha gittik.duydugum ve doktorumuzun dediğine göre küçük bir operasyon çizik gibi aciyorlarmis , kan bile gelmiyor genelde dediler. Biz muayne olurken doktor iki parmağıyla açtı ama inanın iyi ki gitmişim iyi ki iltihap olmuş hep yapışan yer , ve doktorunuzun dediği gibi ileri durumlarda böbreklere ciddi sorun yaratabiliyor mis idrarını kapalı kısımdan tam yapamadıgi için.bir iki geçti çok şükür henüz kapanmadı sürekli takipteyiz. Bildiğim kadarı ile doğuştan da olabiliyor ,ıslak mendil kullanımından da. Biz bol bol yıkıyoruz ıslak mendil zaten kullanmıyordum istisna dışında artık hiç kullanmıyorum. Umarım gerek kalmaz bol bol suyla yıkayın masajla açık tutmaya çalışın.