Merhaba. Sakarya’da yaşayıp devlet hastanesine kalça ultrasonu için randevu alan var mı acaba? Hangi bölüme randevu almak gerekiyor? Bebeğim 1 aylıkken gidilmesi gerektiği söylendi sağlık ocağında. İnternetten baktım burada da baktım nereden randevu alınması gerektiğine herkes farklı şeyler yazmış. Seahta nasıl acaba ? Bir de 1 aylık bebek yenidoğan olarak mı geçiyor hala yoksa herhangi bir çocuk doktorundan randevu alabiliyor muyuz ultrason için?