Ali_asaf_10 Kızlar sac siplerim cok kasiniyor.özellikle banyo yaptığımda çok fena kaşınıyor kafam. Kepek yok. Şampuan da değiştirince aynı. Neden olur ki bu ?
Asyaveannesi04 Ali_asaf_10 dr.centers diye bir şampuan aldım otacının çok iyi geldi bana doktor vermişti geçti o kaşıntı felan