Bebeğim 2 3 aydır sürekli antibiyotik kullanıyor ilk gittiğimde bronşiolit ve hava verdi daha 1 hafta önce kullandık dedim eğer kullanmazsan zatürre olur dedi ve 15 gün sonra gittiğimde ciğerleri çok kötü durumda enfeksiyon da bar diye 1 hafta hastanede yattık çıktık kontrole gittik tedavi biteli bi hafta oldu tekrarlamış dedi tekrar 2 antibiyotik yazdı aynı durumu yaşayan var mı ya