ArzuOguz kan olarak vermedim adetim 6 gün kadar gecikti dedim olabilir çünkü düzenli gelirdi. İdrar testi yaptım baktım yok. Öyle olunca üzerine düşmedim. Artık 11 12 gün kadar gecikince içime bi his oluştu. İhtimal vermiyordum ama içimde garip bi his vardı. Tekrar idrar testi yaptım yine yoktu. Ama kana da baktırmak istedim. Eşime çok dedim gidelim diye ama yok ki test tek çizgi dedi götürmedi başta. Sonra başının etini yedim gece saat 2 ydi hastaneye gittiğimizde bi saat sonra sonuç çıktı hastaneye tekrar gittik hamile olduğumu öğrendim. Sonra kadın doğuma gittim bebeğin çoktan rahimde görünüyor olması lazım dedi adetimin ilk geldiği güne göre hesaplayınca. Dış gebelik acil kürtaj dediler biz kabul etmedik. Bi kaç gün sonra da başka doktora gittik kesenin oluştuğunu gördük. Kanda da Betam çok düşük çıkmıştı zaten yeni oluştuğu için