Pltoztrk Kızlar 8 aylık oğlum var emziriyorum ama bu kılolarla basım dertte ustelık fıtık da var kılodan cok zorluyor dıyete baslasam sutum kesilir mı aranızda emzırırken dıyet yapan varmı
goldumsu Pltoztrk ya benim oğlumda 8 aylık ben 30 kilo aldım. 160 boy 55 maximum gördüğüm kiloydu şuan 70im ve aşırı sarkık bi vücudum var. Bi kaç gündür forumda bakıyorum diyet vs yapan var mı diyr bende sütüm kesilirse diye korkuyorum
sarifirtina Pltoztrk ben bir haftadır başladım diyete bebeğim 5.5 aylık zaten diyetisyenim emziklik dönemi beslenme programı yazdı ve hiç acıkmıyorum şekerim düşmüyor 3 aydan sonra zaten öneriyor diyetisyenim başlamayı
Pltoztrk goldumsu ay ay sen oncesinde de zayıfmıssın ben 66 la hamile kaldım 89 la doğuma gırdım dogumdan sonra baya dusmus tım ama sımdı yok emzırırken zayıflama yerıne kılo alıyorum sımdı lık ekmegı sekerı kestım bol suya basladım bakalım ne olacak