Merhabalar, kızım 13 aylık. Doğduğunda baya tüylüydü alnı tamamen kapalıydı kulakları vs. baya gür saçlı doğdu zaten. 4-5 aylık gibi saçı yoğun döküldü vücudunda ki tüyler seyreldi fakat simdi tekrardan çoğaldı sanki. Sırtı, alnı kaşlarının ortası baya tüylü duruyor. Netten baktım genital bölgede yok o sıkıntılı durum olabiliyormuş. Ama sırtı bacakları kaşlarının ortası vs hala çok yoğun tüylü. Ailede kaş birleşikliği yok anne-baba cok tüylü değiliz ama benim miniğim kıl tüy içinde 😂 bu aydan sonra dökülür mü üzülüyorum ilerde bunu sorun etmesini istemiyorum. Bir de biz düz saçlı olmamıza rağmen tamamen kıvırcık oldu. (Yine ailede kıvırcık yok) Tecrübeli olan varsa cevap verirse sevinirim. Sevgiler.