egemensmom 13 aydan sonra sinyal veriyordu kızım ikinci uykuyu reddediyor veya uyursa gece uyumuyordu. deneme yanılma yoluyla bulduk düzenimizi önce bıraktım gece kaçta uyursa sabah kendi uyanana kadar gece 11 de yatıp sabah 12 gibi kalkıyordu işime geliyor bend uyuyordum ama bi süre sonra hayattan koptuğumuzu farkettim. şimdi sabah 8:30 - 9 gibi kalkıyor maksimum 13:30-14 uyuyor yaklaşık 3 saat sürüyor akşamda 22 de uyur tekrar. şu an 17 aylık oldu yaklaşık 1 ay denedik sonunda düzen oturttuk