17 aylık kızım var . 1 yaşında odasını ayırmıştım doğduğundan bu yana park yatakta yattı hiç başka yerde uyumadı . 9. ayında uyku eğitimiyle kendisi uyumaya alıştı ama beşik artık küçük geliyor odasını yaptken montessori yatak almıştık yere sıfır. yaklaşık 5 gündür yatakta uyutmaya çalışıyorum beşiği tamamen kaldırdım odadan beşik varken denedik uyumadı onu istedi diye. şimdi sorunumuz şu yatakta tek uykuya dalamıyor bulduğu her fırsatta kaçıyor yataktan oyun oynuyor ne kadar uykusuz ve yorgun olursa olsun. ayağımda 2 dk sallayıp uyutuyorum odadan çıkıyorum normalde gündüz uykusu 1 kere yaklaşık 3 saat yapardı şimdi 1 saat zor uyuyor uyku arası uyanınca hemen inip kaçıyor yataktan 😣 gece uykusuda sürekli mızmız. sizler bu evrede neler yaptınız? tavsiyeleriniz nedir? hem tekrar ayakta uyumaya alışmasın istiyorum hemde yatağına alışsın istiyorum ne yaptıysam başaramadım bugüne kadar. daha yolun başındayım ama bilmiyorum ya yorucu geçiyor benim için park yatağı geri açmayı düşünüyorum..