Depremden birkaç saat önce 4 paket bez sipariş vermiştim kargom üç gün önce geldi eve gremedigimiz için eşimin arkadaşı teslim almıştı bugün resmini gönderdiler 3 paket bez bir de oyun evi göndermişler 600 TL değerinde ebebegi aradım dönüş yapacağız dediler dönüş yapılmadı daha önce başına böyle birşey gelen var mı ne kadar sürede geri alıyorlar