Askdurum Sevgili anneler 17 günlük bebiş annesiyim bizim daha zamanımız var ama merak ediyorum bebişler ne zaman oyun oynamaya başlıyor, siz ilk oyuncak olarak ne aldınız tavsiyeleriniz varsa açığım yavaş yavaş bişeyler almak istiyorum kızıma
pasaklisinkukuli Askdurum cıngırak ama sapı ince olsun eline sığsın ses ve ışık veren oyuncaklar hışırtılı kitap ona bayılıyorlar ve zeka kartları ben yattıgı hamak salıncagına ufak yumaklar asıyorum renkli onlara vuruyor tutuyor yattıgı yerden arada renkleri değiştiriyorum
1prens1prensess Askdurum ben pusete bebek arabasına asılan oyuncaklar varya onlardan almıştım çeşit çeşit 3 çocuğum var hepsinde kullandım bana göre kullanışlı geliyor çünkü ağladığında falan ona bakıp susuyorlardı özellikle dışarıda işime çok yatıyordu ama dikkatini çekmesi 2.ayda başlıyor hemen hemen
Elifnefesyunus Şuan 8 aylık 5.ayında letgodan dansçı beatbox var düğmesini açıyorsun işte sayı sayıyor şarkı söylüyor onu almıştım en sevdiği şey gerçekten hala
Ebrulihayat Şu an 1 yaşında ama ilk çıngırakların çok çeşidini almıştım. 3 aylıkken tutmaya başlamıştı zamanla sallamaya başladı sonra ağza almalar başladı. O yüzden ses çıkaran ve diğer tarafı yumuşak nesneli olan şeyleri aldım. E bebekte de çok seçeneği var