Nasılsınız? Umarım herkesin sağlığı yerindedir. Deprem bölgesindeki annelerimize çok geçmiş olsun, hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah rahmet eylesin. Bundan sonra ülkemiz böyle kötü günler görmesin inşallah diyerek konuya giriş yapmak istiyorum. Hala ama hala yürümeye başlamadık. Şöyle ki parka götürüyorum sıksık orada bi köpek görsün onun hevesiyle 15-20 adım atıyor bağımsız biz de hayretle izliyoruz. Tüm korkusunu çekinmesini unutuyor. Ama evde hep emeklemek istiyor öyle bir emekliyor ki yetişemiyoruz zaten. Elimizden tutup yürür tek elimizden. Beraber yürüyelim mi derim beraber beraber der bi de bilmiş bilmiş ama yok kalkıp kendim yürüyeyim yok. Bu arada tutunup ayağa kalkar bir yerlerden tutunup evi de gezer ama bağımsız yürümeye karşı isteğimiz yok. Doktora götürdüm çekingen temkinli bir çocuk diyor düşmekten çok korkuyor görseniz hemen ağzı açılıyor düşeceğini anlayınca. Geç emekledik ve geç döndük 34 haftalık doğduk. 7 aylıkken döndü,9 aylıkken emekledi. Dil gelişimi iyi akranları seviyesinde. Bizimle iletişim kurar basit cümleler söyler anne gel. Beraber gel. Böp at. Kelime sayımızda iyi… her söylediğimizi tekrarlama çabası da mevcut lakin kaba motor becerilerinde hep bir tık geriden geldik çünkü korkuyor gibi. Var mı böyle olan bebişlerimiz. Bu durumu yaşayan annelerimiz? Neler yaptınız yürümeye nasıl isteklendirdiniz?