Bugleminannesii Bugleminannesii ben nemi 45-50 ye düşürmek için aldım bu makineyi ama dün gece 66dan 74e cikardi bugünde 99a
Yarensmom- Bugleminannesii benim evde sıcaklık artınca nem de artıyor mesela camı açıp odayı havalandırdığım zaman nem de düşüyor
Bugleminannesii Evaninanasi ay evet adi üstünde hava nemlendiricisi ama anlayamıyorum peki ideal 45-50 şeklinde nasıl idealde tutucm benim odam hiç 50yi görmez hemen hemen 40dan aşaya hiç düşmemistir bu evimin hava nemlendiricisine gerek olmadığı manasinami geliyor
Evaninanasi Bugleminannesii evi sık sık havalandıracaksınız. Odanın belli yerlerine deniz tuzu, karbonat ve kedi kumu koyarsanız onlar da nemi çeker. Ne derece faydalı olur bilmiyorum ama nemi azaltır en azından. En etkilisi evi havalandırmak ama.
TUNTUN Termometre markanız nedir benimki bozuk sanırım. Tüm gün nemlendiriciyi açsam da nem %28 gösteriyor 🤦♀️
Bugleminannesii TUNTUN kanz benimkide doğrumu bilmiyorum usulü nasıl olmalı bilmiyorum ki dediğim gibi 60i geçince hani çok ii demezler ya onun için aldim ama çalıştırınca daha yükseliyor