Son123 Kızlar oğlum 2 yaşında 12.5-13 kilo arası ve hep Molfix kullandık çok uzun süredir ama gerek Molfix olsun gerek başka markalar olsun 5 no hep taşırmaya başladı artık ben de bez küçük gelmeye başladı herhalde deyip 6 no almaya başladım ama etrafımda oğlumla yaşıt herkes 5 no kullanıyor altı no paketin üzerinde de 15 kilo ve üstü yazıyor ama benim oğlum 15 kilo bile değil daha 12.5 kilo falan hani ben mi yanlış yapıyorum 2 yaş civarı anneler siz kaç no bez takıyorsunuz
whitechocolatemochaa Son123 kızım 2,5 yaşında 12,5 kilo molfix 5 kullanıyoruz diğer çocuklarla kıyas yapmamak lazım erkek yeğenim 3 yaşında molfix 4 kullanıyordu mesela bacaklarla, belle alakalı bir durum taşırma yapması. 6da yapmıyorsa onu kullanmanız normal
Ozzseda Son123 benimde kızım 16 aylık 13 kg şuanda molfix 5 kullanıyorum ama bu aralar gece taşmaya başladı bende 6 mo ya geçmek istiyorum artık
Son123 Yasemin38 Prima hiç kullanmadım kalıbıni falan hiç bilmiyorum. Bu arada oglunuzun kilosuna maşallah 🧿
Yasemin38 Son123 teşekkürler canım diğer bezler bebeğimin cildine uygun gelmediği için mecbur primayla devam etmek zorunda kaldım😊ek gıda zorlayıcı değilimdir sevdiği besinler üzerinden ilerlerim 😉
S_x_w Son123 üzerinde yazana bakmayın benim kızım 8 aylıktan beri 6 no kullanıyor..bu bebeğin proporsiyonuna göre değişir..27 aylık hala 6 no😅
anneko_ Son123 bizimki de 13 kilo geldiğinde beşi bırakıp 6 geçtik molfix kulllanıyoruz bu arada daha rahat yani geceleri yüne bazen çok işerse sızdırma yine yapıyor ama beşe göre çocuk daha rahat etti yani
Farketmez Son123 14 aylık 12 kılo ben 2 andır 6 no kullanıyorum 5 no sıkıyor aşırı iz yapıyordu 6 sa ızde yok taşmada yok ama ben kılot bez kullanıyorum
livanurvealpinannesi61 Son123 24 aylık oğlum 5 numara molfix kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım. Yeni 6 numara sipariş verdim ilk defa.
Son123 livanurvealpinannesi61 benim oğlum da 23 ay 20 günlük falan bir aydır 6 noya geçtim 5 no hep taşırdı
Bebegimm1 Son123 bebeğinize göre kullanın ben paketin dışında yazan rakama göre kullanmadm orda yazanın hep büyüğünü kullandım şuan 6 kullanıyor paket bitince 7 alıcam 2 yaş 2 aylık bebeğim
Mommy00 Son123 Biz 18 aylığız 5 numara kullanıyoruz bebeğin kilosuyla alakası yok canım bacakları kalın olan bebekler oluyor ince olanlar oluyor bunlar aynı yaş da olsa farklı bez numaraları kullanıyorlar kenarları vs rahatsız ettiği için. Bize şu an 4 de oluyor aslında ama daha rahat etmek için 5 e geçtik taşırma sorunu da kalmadı, kiloya da çevreye de takılmayın bebeğiniz hangisinde rahatsa en uygunu odur
belisimmm Son123 bilmiyorum bende hayret ediyorum 5 veya 6 ya geç diyorum oluyor hala diyor çok saçma bencede benim bebeğim 8 bucuk aylik bize bile 4 numara 1 2 ay sonra küçük gelecek