Momyyyyy Canım 40 çıkana kadar sabret çünkü hamilelikten sonra vücut birden bebeği ve aşırı hormonu kaybedince eski haline gelene kadar garip tepkiler veriyor. En basit örneğini vereyim hamilelikte 3 yılda salgılanması gereken hormonlar 1 günde salgılanıyor, kemiklerimiz açılıyor, bebekten dolayı iç organlarımız sıkışıyor ve 9 ay içerisinde aşama aşama gelişen bu durumun çok büyük bir kısmı 40 günde iyileşiyor bu yüzden vücutlarımızın böyle tepkiler vermesi çok normal.