Tubasahra wafflecı mı açacaksın 😊😅 dışardan sipariş verdiğimde sıcak gelmesine önem veririm, waffle dükkanlarında da en önem verdiğim şey temiz olması, bu ortaköydekiler falan açık havada bana çok pis geliyor özellikle yaz aylarında hep sinekler uçuşuyor o şekerlemelerin üstünde çok kötü
Muz çilek bir de tabiki meyve olarak hatta waffle dediğin muz çilekli olur gözüyle bakıyorum ananas kivi gibi ekşimsi meyveler bana saçma geliyor waffleda