Benim bebeğim de 14 aylık 3 aydan sonra hiç emmedi meme reddi yaşadık zaten mastit oldu sol göğüs onu hiç emziremedim kanıma enfeksiyon vs karıştı iğne ve antibiyotik kullandım şu aralar özellikle sol olmak üzere iki göğsümde de ağrı hissediyorum ara ara belirtileriniz neydi ben de acaba diyorum çünkü bu aralar daha da arttı ağrım