Gulra Hep evde fiziksel altın biriktiriyordum ama son depremden sonra evde tutmaya korkar oldum. Bebeğim için biriktiriyordum. Ne yapabilirim? Önerisi olan var mı?
Divayorgun Gulra ben banka hesabı açtım. Eşim para atıyor ordan altına çeviriyorum 200 300 ne geçerse altına ceviriyorum güzelde birikiyor öyle
Senanurkmrc Gulra en güzeli banka canım evde olunca biri girse sorun deprem vs olsa yine sorun her türlü başka birinin eline geçiyor.
Bet11 Gulra ben de sizin gibi bebeğime topladım sonra baktım dağınık olmuyor toplayıp bilezik yaptım çok sevmesem de takıyorum banka falan yapamam ya bilindik kuyumcunuz varsa o şekilde onlara teslim edenlerde vardı ama ne kadar güvenilir olur bilmem
Gulra Divayorgun bankalara güvenmiyorum aslında yıllar önce babam bir bamkaya yatırmıştı banka batmıştı parasını yıllar sonra bölük bölük alabilmişti
Senanurkmrc Gulra neden ben hep bankaya atarım hatta alış satış yaparım düşüp çıktıkça hiç sorun yaşamadım. Fiziki olarak sadede yüzüklerim ve bir kaç takı var değeri düşük diğer herseyi satıp bankaya koymak en iyisi oldu aklımız evde kalmıyor
bluem Yigitefeannesi bankadan altin hesabı aciyorsunuz tl karsiligi altin aliyorsunuz ornegin 10.000tl grami 1000tl den 10 gram ama altin alis satis makas farki olur yani 1000 tl aldin gram satarken 970 olur altin artarsa bu fark devam eder birde satarken banka stopaj payi aliyor 🤦🏻♀️ 10 gram altinin ustune tekrar altin almaya kalktiginizda 1030 aldiniz ornegin ozmn ilk aldiginiz gram fiyati 1000 tl iken o oluyor 1010 tl karinizda degisiyor
Senanurkmrc Yigitefeannesi canım kendine gidip bi banka hesabı açıyorsun. Elinde nekadar varsa il yavaş yavaş biriktir 200-300 tl ile olmuyor ama 5-10 bin olana kadar altına ya da dolara yatir. Mesela gecenlerde çok yükselmişti altın hepsini sattım düşünce tekrardan alıyorum iki üç demeden bankaya atman lazım ama az diyip harcarsan olmuyor. 50 TL biriktirsem onu bile hemen yatırıyorum elimde kalmasın harcamaym diye
Betullyilmaz_ Arkadaşlar kuyumculara vermeyin valla herkes dolandırıldı nerdeyse. Adamlar senelerin kuyumcusu lakin dolandirip gidiyorlar. Müge anlida falan da bu olay çıkmıştı haberler zaten cabasi o yüzden aman dikkat edin
Arimayaa Senanurkmrc merhaba canım bankaya altın olarak mi yatiriyorsun yoksa bozdurup tl olarak mi alıyorlar?