Dlk55blt-rdvn Biraz da psikolojiye ve kişiliğe bağlı diye düşünüyorum yani sürece nasıl bir bakış açısıyla baktığın önemli yada genel olaylara. Benim bebeğim sakin bir bebek şuan 7 aylık ve beni doğduğundan beri hiç yormadı diyebilirim yani eski hayatıma kıyasla hayatımda çok bir şey değişmedi ben onu gezmeye de alıştırdım daha 40ımız çıkmamıştı gezmelerdeydik, hava soğuk işte çıkmasın etmesin de demedim hep çıkardım onunla beraber bende keyif almaya çalıştım. Eşim işteyken bebeğimi aldım kucağıma mesela dans ettim onunla. Mesela kustu mu yada hoşuma gitmeyen bir şey mi yaptı ona hep gülümseyerek karşılık verdim o daha bir bebek düşüncesini hiç aklımdan çıkarmadım. Belkide sakin yapılı diye benim böyle oldu bilmiyorum ama şuan mesela geceleri kesintisiz 10 saat uyuyor hiç uyanmadan 3 aylıktan beride öyle gece uzun uyur o konuda bende uykumu alabildiğim için stresli değilim belki onunda etkisi vardır çünkü uykusuzluk tahammülsüzlük yapabiliyor :( ama genel olarak tavsiyem hayatınızı bebeğe göre ayarlamayın bebeğiniz sizin hayatınıza uyum sağlasın. Kendinizi keyif aldığınız şeyleri yapmaktan geri tutmayın onunla beraber gezin, arada bebeği anneye kayınvalideye bırakıp eşinizle tek gezin, bebeğinize ait olan bu büyüme sürecini ailenizin bir parçası olma sürecinizi eğlenceli hale getirmeye çalışın bakımlarını severek yapın ben mesela alt değiştirmeyi seviyorum yada banyo yaptırmayı çok seviyorum rahatlıyorum onu temizleyince sonra kendime diyorum bi kahve hakettin. Eşimin de çok etkisi var bu olumlu halimde çok yardımcı bana bazen çocuğu ona bırakıp dışarı çıkıyorum tabi oda aynı şekilde. Önce kendiniz mutlu olmalısınız ki bebekte mutlu olsun ve bebek bakmak keyifli bir hale gelsin. Bu zamanlar geçici birgün gelecek ve bebeğiniz artık kendi kendine bakacak o zamanda bu zamanları özleyeceğiz :) her anın tadı başkadır kendinizi sevin hayatı sevin her şeye nasıl bir bakış açısıyla bakarsanız o şey ona göre şekillenir bunu unutmayın ben her olumsuzluğa düştüğümde kendime bunu hatırlatırım… sevgiyle kalın😇