beyazkelebegim Selam kızlar Artık emziği bıraktırmak istiyorum tavsiyeleriniz nelerdir? Nasıl bıraktırabilirim ? Gündüzleri vermiyorum sadece uyuduğu vakitlerde azalttım çünkü baya…. Diş yapısının bozulacağından çok korkuyorum
starwomen beyazkelebegim benim kızım kendiliğinden bıraktı ama arkadaşım emziğin üzerine delikler açmış sonra bak bu kötü artık diye sürekli konuşmuş zaten oğlu da 2-3 dk sonra atıp geri alıyormuş böyle bırakmışlar.
Zlm beyazkelebegim bizimki emziği yirtmisti bende bak kırılmış artık ağzımıza sokamayiz dedim sadece elinde tutabilirsin dedim bir iki gün öyle yaptı sonra tamamen aldım elinden yok artık gitmiş dedim birkaç gece ağladı ama vermedim sonra alisti
Deletedmom_75 beyazkelebegim Ucundan kestim agzina sokamicak.kadar.gosterdim sabir tasi denedim fayda etmedi bu sekilde biraz mizildandi sonra unuttu
ilosasell beyazkelebegim ben delikler açtım emzikte öylelikle bıraktık biz 24 saat kullanıyordk emziği
starwomen beyazkelebegim benim kızım yaşına girmeden 9. Ayında kendisi bıraktı arkadaşımın oğlu 22 aylık daha yeni bıraktı
Divayorgun beyazkelebegim 23 aylıkken zor bıraktırdım. En son emziğin ucunu kesip emzik bitti artık demiştim. 2 3 gece ağladı sonra unuttu. Nefret etmiştim emzikten aşırı bağlanmıştı büyüdükçe
zarifbirhanim beyazkelebegim Bizde bu şekilde kullanmistik. Bir buçuk yaşında kendiliginden birakti. Bir süre vermeyin belki istemez
tubasd beyazkelebegim sizi anlayacak yaşta aslında azaltmasniz çok güzel birden kesmek kızınız için çok üzücü olabilirdi şuan zaten azaltmış emzige çaktırmadan yavaş yavaş delikler açarak onunda konforu bozulmuş olur yavaş yavaş bırakır 🌸
beyazkelebegim tubasd şuanda annemlerdeyim bi iki haftaya inşallah delik açarak bu yöntemle artık bırakacağım
AylinFaig 1yaşında sadece uyurken ister,Bugun kayb ettik uyumakda zorlandık,Geceyi düşünemiyorum.aventden başkada kullanmaz Oda baya pahalı zaten büyüdü diye almıyorum
beyazkelebegim AylinFaig bencede almayın gerçekten büyüdükçe daha da bağlanıyor tecrübe edindim. Bende en kısa zamanda tamamen kesmeyi planlıyorum