Selam kızlar
Bebeğim 10 aylık oldu daha göbeğim gitmedi 🙁. Doğumumdan sonra çok az vardı, fakat sonra emzirme döneminde büyüdüde büyüdü… 62 63 kiloydum doğumdan sonra. Şimdi ise 72.. daha emziriyorum ama öyle fazlada sütüm yok. Yaz geliyor ve ben her tarafımdan sarkıyorum..